alexandraidamariabergman

Dag 28

Kategori: Mitt liv !

Idag är det dag 28 sen jag fick den nya benmärgen.
Jag har kommit upp i mina värden, så jag känner mig väldigt pigg och mår bra! :)

11:30 ska benmärgsprovet göras. Och så har de tagit en massa andra prover.
Blir förmodligen utskriven idag, om överläkaren Bengt tycker de. Och då kommer vi att bo i ägenheten här i Uppsala. Och om det går som det ska, så kommer jag kanske hem om ca 4-5veckor :D

Uppdaterar senare ikväll!!
Måste göra mig iordning inför provet, får trombocyter just nu.
 

Älskar er <3

Kommentarer

  • Bodil säger:

    Ååå så härligt att höra att du mår bättre. Hoppas provtagningen gick bra. Lycka till i fortsättningen.
    /Bodil Morelius

    2012-08-16 | 08:58:03
  • Emme Saari säger:

    Åh va kul om du skulle få komma hem om 4-5 veckor, håller tummarna för dig:) så söt hon är,Novalie :)) kramkram

    2012-08-16 | 09:40:27
    Bloggadress: http://www.emmesaari.blogg.se
  • Heidi Pedersen säger:

    Åh vad jag hoppas att benmärgsprovet går bra och att dina prover är bra! längtar tills du uppdaterar senare..... kram på Er!

    2012-08-16 | 12:53:08

Kommentera inlägget här: