alexandraidamariabergman

Drömmer

Kategori: Mitt liv !

vill bli frisk.
Känner att jag är redo att börja leva mitt liv igen. Men de är en bra bit kvar!

Men jag vill, att när jag kommer hem ska vi flytta till en lägenhet. Ska bli skönt att få börja om på nytt.
Har hittat en 3:a i Torgås som skulle vara perfekt. Ett sovrum till mig & Tobias, ett rum till Novalie, ett vardagsrum, kök, toa ( förmodligen m badkar) balkong.
Har varit ut på blocket och fått en massa inspiration! Så nu jävlar!!

Valde Torgås, För att jag kommer att behöva en del hjälp av min mamma, för att komma igång. 
Är inte van att ta hand om Novalie själv.
Jag har fått allt serverat på ett fat, och sen komma hem och ska göra allt själv. Ojoj, hur ska detta gå? :P


Idag så hade mitt immunförsvar kommit upp till 0,3, det är väldigt bra. Betyder att märgen börjar komma igång & arbeta. :D :D :D
CRP´n sjunker varje dag. Alltså ingen infektion.
Läkarna säger inte så mkt. Bara att vänta på att den börjar producera allt själv och att jag slipper få GVH!

Ska nu vila en stund! Sen mysa med Novalie & Tobias <3
Och sen helt plötsligt så äre kvällen!!

Älskar er <3



 
 

Kommentarer

  • Marianne säger:

    Jippie...åh vad bra det låter Alexandra..Du är sååå välkommen hem när tiden är inne..Synd bara att jag måste dementera en sak..Inget badkar :( Men nu ska du läka och stärka ditt immunförsvar så att du orkar komma hem...Är så jävla glad för din skull...Kram <3

    Svar: Ja jag längtar enormt mkt tills jag får komma hem! Sist jag var hemma var på mormors begravning, och gången innan de, så var det den 22maj som jag åkte till Uppsala.Ja idag har jag allt vila, sovit nästan hela dagen. Kroppen behövde de!
    Inget badkar? Åhh, jag som ville bo i lägenhet för att få kunna bada.. Oftast brukar de ju finnas :) Mamma skulle ringa Malungs-hem idag och kolla upp den där lägenheten. Saknar dig Marianne! Kramar <3
    Alexandra Bergman

    2012-08-05 | 21:10:02
  • rebecca säger:

    Jag hoppas din dröm blir uppfylld! Och att du blir helt frisk igen!! Vi har ju inte träffats som vi sa innan vi fick barnen!! Så bli frisk å flytta till torgås så kanske vi kan ses! Kram

    Svar: Den Största & enda drömmen är att bli frisk, för alltid!! Men det finns massor av andra saker som man också vill. Som att ha ett eget hem!!Ja jag vill jätte gärna träffa dig & Lucas! Så det kan bli ett av mina mål! Kramar <3
    Alexandra Bergman

    2012-08-05 | 23:01:28
    Bloggadress: http://rebeccaelefant.blogg.se
  • Mary:) säger:

    Längtar så
    efter dig...pussar <3 hoppas det blir "räkmacka" sista biten till att få bli frisk igen <3 älskar dig!

    Svar: Ja jag längtar otroligt mkt efter dig också<3 Under perioden som man kunde må som sämst, så hade jag bara problem med munnen i stort sett. Nu ska jag bara se till att hamna i remission.. <3Älskar dig!
    Alexandra Bergman

    2012-08-05 | 23:01:53
  • Angelica K säger:

    Tänk vad stark du varit och så långt du kommit i din stora kamp.. En riktig kämpe! Ser fram emot en fika någon gång i framtiden! :)

    Svar: Ja ,det har & är en resa som varit/är en helvetesmardröm. Men kan inget annat att kämpa!! Hoppas du & magen har det bra!!! <3 en fika ska de bli :)
    Alexandra Bergman

    2012-08-07 | 12:55:32

Kommentera inlägget här: