alexandraidamariabergman

Vilodag

Kategori: Mitt liv !

 
 
Ja idag har det inte hänt så mkt.
För att jag har sovit större delen av dagen. Så jag hoppas att jag får sova inatt ändå!

Tobias & Novalie har sysselsatt sig själva idag. De var ut på promenad och gick bort till studenternas IP( en idrotts anläggning), finns en parkering där borta, och där står våran bil.
För att parkeringen vid sjukhuset tar 125kr/dygn och borta på studenternas IP tar de 10kr/dygnet. Sen passerade dom en minigolf bana och sen tillbax till sjukhuset. 

Idag hade mina "totalvita" höjts till 0,4.
Crp´n hade sjunkit ännu mer, så snart är den nere där den ska ligga.
Fick trombocyter idag. Syntes på min kropp redan från igår att jag skulle behöva påfyllning. Man får som små blödningar under huden. Små små prickar, som också oftast samlas nära varandra på olika ställen på kroppen.

Vikten är fortfarande hög, och det syns på benen att jag har vätska i kroppen. Har fått in några cylinder formade kuddar som jag ska lägga upp fötterna på. Så att vätskan ska komma till resten av kroppen.

Har smakat lite mat som jag hade beställt, chili corn carne m ris. Men det var väl ingen riktig höjdare att äta riktig mat. Alltså det var inget fel på maten, men tänderna skrapade i sårena som jag har på innsidan av kinderna.  
Ska hålla mig till yoghurt ett tag till, så sårenas svullnad kan gå ner. 

Och nu på kvällen, så duschade vi alla tre & myste <3
Bilden är tagen då vi var hemma, den 11/5 - 12!


Små kikar på lite tv medans jag skriver. Ikväll blire Wallander!!
Men nu ska jag mysa med min familj<3 Passa på innan lill snoosan ska sova, mammas älskade hjärta<3

Älskar er <3
 
 

Kommentarer

  • Bodil säger:

    Man kan inte annat än att beundra en kämpe som du. Jag önskar av hela mitt hjärta att du ska få må bra och bli frisk snart.

    Svar: Det är min enda önskan. Att bli frisk !! <3
    Alexandra Bergman

    2012-08-06 | 23:07:22
  • Mary:) säger:

    <3!!!!

    Svar: <3<3<<3
    Alexandra Bergman

    2012-08-08 | 09:51:44
  • Helena Hurtig säger:

    Går in här ibland och skickar en tanke till dig och din familj. Jag förundras och beundrar din styrka och håller fingrar och tår för att du ska få åka hem och för att livet får dra igång! Du är en förebild både för Novalie och andra runtomkring dig! Kämpa på och håll huvudet högt!

    Svar: Tack ska du ha! För de kan man inte få för mkt av!!Jag tror att jag har gjort att andra människor tar vara på sina liv. <3
    Kramar!!!
    Alexandra Bergman

    2012-08-08 | 21:02:14

Kommentera inlägget här: