alexandraidamariabergman

Dag 9

Kategori: Mitt liv !

Idag e ingen så rolig dag, Tog upp med sköterskan som jag hade inatt, att smärtan i lungorna då jag andas, gör ondare. Så ont så man kan gråta. 
Så läkaren Cherif Honar sa att jag har förmodligen en massa vätska i lungsäcken. Pga av att jag har gått upp 3kg sen igår. Måste blåsa i en pipa 10ggr/  i timmen.
För att stärka lungorna, så dom inte sjunker ihop.
Så jag får ännu mer morfin, tack vare lungorna. Och nu spottar jag ut mina slemhinnor, och det gör ont ont ont...

Känner att jag e lättretlig idag, så måste berätta de för tobbe - så han får en förklaring på vad de e som gör mig irriterad. Och de e smärtan och hela köret! 

Tobias & Novalie fick lämna rummet efter att läkarna var inne på ronden, för jag behövde egen tid och att få sova. Så dom kommer väl om en stund, de har varit nere vid ån vid parken. Pappa & dotter mys <3

Saknar min mamma & pappa, mina systrar & våran hund  Timo <3
Älskar er <3


Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Hej Alex!!
    det låter inge vidare de där! men har du fått nå svar om transplantationen funkat eller ej?? Hoppas du blir bättre snart! viktigt att du går så cirkulationen får bort vätskan i lungorna! Kramar till dig !

    Svar: Hej rebecca. Det vet dom inte just nu , men vi håller alla tummar och tår vi kan på att det här hjälper. Kram
    Alexandra Bergman

    2012-07-27 | 12:37:41
    Bloggadress: http://rebeccaelefant.blogg.se

Kommentera inlägget här: