alexandraidamariabergman

Mor & Dotter <3

Kategori: Mitt liv !

 
 
Kortet är taget Lördagen den 28/7!
Vi la ner Novalie i hennes säng och hon hann sova
ca. 1 timme och då vaknade och var ledsen.
Jag sa till Tobias att jag ville försöka trösta henne. 
Hon började krypa omkring, så jag började dra mina fingrar genom hennes mjuka hår,
Så hon "kom till ro " och la huvudet på min arm, la sig på magen och putade med lillrumpan.
Och så helt plötsligt så sov hon,
var så otroligt mysigt att ligga & sova bredvid henne!

min vackra ängel
<3








Du är det finaste jag vet <3





Kommentarer

  • Mary=) säger:

    ååååh:) fina tjejer<3<3

    Svar: finaste flickorna <3
    Alexandra Bergman

    2012-08-01 | 23:58:03
  • Marianne säger:

    Vad mysigt det ser ut..Ser ut som hon trivs lillfian :) Ha det så bra ni bara kan...Kram <3

    Svar: Det var otroligt mysigt!! <3 Är inte så ofta som jag själv "har" Novalie, eftersom jag e trött & svag.
    Så därför blir sådana tillfällen, som nattning och matning lite som min uppgift. :)<3
    De samma, Kramar <3
    Alexandra Bergman

    2012-08-02 | 00:10:11

Kommentera inlägget här: