alexandraidamariabergman

Första helgen!

Kategori: Mitt liv !

Var nu hemma för första gången sen min mormors begravning som var i Juni. 
Jag hann träffa en massa saknade människor!!!!<3 Tack mina underbara vänner, hade otroligt trevligt!
Men det tog på att komma hem och allt gick så otroligt fort, 
Fick tidiga födelsedagspresenter av släkten, dvs pengar. Tack för de :) Och min morfar fck äta vansbro tårta.
Och jag bakade för första gången i helgen. Gud så skönt det var, Har riktigt längtat.
Rulltårta m chokladsmörkräm och en chokladsockerkaka m glasyr och strössel. :) Min äldsta syster sa att hon skulle komma och hälsa på, d var väl delvis jag bakade eget för hennes skull. Hon är en godisråtta då de gäller sötsaker!! Men tur de vart över, så jag har frysit ne lite.
Nu är jag i Uppsala m Novalie och mamma. 
Var till mottagningen idag, proverna visade jätte bra. Trombocyterna hade stigit till 77, och om den stiger så ska det inte finnas någon leukemi sa läkaren!!!!! :D  Men ska dit imorgon igen, för påfyllning av blod. Den låg på 88 och gränsen är 90.
Sen ska jag dit på torsdag igen på läkarbesök och se om den här jävla klådan vill ge med sig.
Och sen åker jag hem igen över helgen!!! :)
Känns lite tidigt att säga de här, men de känns som de börjar bli bättre, Att jag kan nog se en framtid!<3
Nu ska jag och Novalie äta lunch, kassler m ostsås och potatis. Mums! Och speciellt då mamma lagat!

Älskar er<3
 
 

Kommentarer

  • Bodil säger:

    Å så härligt att höra! :-) Blir så glad när jag läser att du börjar se en framtid med din familj. Barn är en underbar gåva, de skänker oss oerhört mycket styrka och glädje. Ta hand om varandra.
    Kram

    2012-08-27 | 13:18:27
  • Heidi Pedersen säger:

    Så kul att du har fått ha det så trevligt med släkt och vänner på hemmaplan!! Hoppas att det får fortfarande får gå så här bra....Jättekul att läsa om allt positivt. Ha det fortsatt så bra du bara kan och njut av varje minut du vara med dina nära och kära....
    LYCKA TILL!!! Kramar från mig.

    2012-08-27 | 19:19:31
  • Madde Höglund säger:

    Så fruktansvärt kul att höra hur positivt allt blivit för dig! Hoppas verkligen att alla positiva besked håller i sig! :) Kram!

    2012-08-27 | 20:45:34
  • BIRGIT BIBBI JANSSON säger:

    KÄRA ALEXANDRA!DU MÅ TRO JAG BLIR SÅ GLAD ATT HÖRA ATT DU SER FRAMTIDEN AN OCH ATT DU HAFT TREVLIGT I LIMA MED DE DINA,SNART KAN DU KOMMA TILL LÖTEN SÅ VI FÅR FORTSÄTTA DÄR VI SLUTADE PGA BLÖJBYTE HAHA.HA DET SÅ BRA DU BARA KAN OCH HÄLSA ALLA KÄRA FRÅN MIG.Ps är dålig på att formulera mig men hoppas du vet vad jag vill framföra KRAAAAAAM

    Svar: Gillar ditt inlägg Birgit ;) <3 Då jag blivit lite bättre så ska vi ta en tur till dig,skulle vara mysigt!! <3Kramar!!
    Alexandra Bergman

    2012-08-28 | 10:33:29
  • BIRGIT BIBBI JANSSON säger:

    Jaaaaaa :))

    2012-08-28 | 16:52:59

Kommentera inlägget här: